فوری| ۱۵ ایرانی ویزای آمریکا نگرفتند

خبرورزشی شنبه 16 خرداد 1405 - 00:18
شبکه الجزیره مدعی شد سفارت ایالات متحده آمریکا به ۱۵ ایرانی ویزا نداده است.

در حالی که خبرگزاری رویترز ساعاتی پیش از صدور ویزای آمریکا برای اعضای تیم ملی فوتبال ایران خبر داده بود، شبکه الجزیره در گزارشی تازه اعلام کرد که همه اعضای کاروان ایران موفق به دریافت ویزا نشده‌اند.

بر اساس این گزارش، ۱۵ نفر از همراهان و اعضای کادر فنی و اجرایی تیم ملی ایران همچنان ویزای ورود به آمریکا را دریافت نکرده‌اند و وضعیت حضور آنها در رقابت‌های جام جهانی نامشخص است.

هنوز مشخص نیست دلیل عدم صدور ویزا برای این ۱۵ نفر چیست.

تیم ملی ایران قرار است برای برپایی اردوی خود در شهر تیخوانا مستقر شود و مسابقاتش را از ۱۵ ژوئن در لس‌آنجلس آغاز کند.

در همین رابطه: ویزای ایران برای جام جهانی رسید/ کاروان تیم ملی آماده ورود به ایالات متحده

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.