ادعای الجزیره: برخی اعضای تیم ملی ویزای آمریکا نگرفته‌اند

خبرگزاری ایسنا شنبه 16 خرداد 1405 - 00:55
با وجود ادعای رویترز به نقل از یک مقام کاخ سفید مبنی بر صدور ویزای آمریکای بازیکنان تیم ملی، الجزیره مدعی شده که هنوز تعدادی از نفرات ویزا نگرفته‌اند.

به گزارش ایسنا، فدراسیون فوتبال روز پنجشنبه پس از مکاتبه با فیفا، پاسپورت اعضای تیم ملی را به سفارت آمریکا در آنکارای ترکیه تحویل داد تا ویزای کاروان ایران صادر شود.

در همین راستا خبرگزاری رویترز جمعه شب به نقل یک مقام کاخ سفید از صدور ویزای بازیکنان تیم ملی فوتبال خبر داد. با این حال الجزیره مدعی شده است که هنوز ویزای تعدادی از نفرات تیم ملی صادر نشده است تا نگرانی‌ها همچنان ادامه داشته باشد.

طبق برنامه، قرار است کاروان تیم ملی ساعت ۱۵ شنبه از ترکیه عازم مکزیک شود؛ سفری که در گروی صدور ویزای آمریکای ملی‌پوشان است. حالا به نظر می‌رسد این سفر طبق برنامه‌ریزی قبلی انجام خواهد شد اما این احتمال وجود دارد که نفراتی که ویزایشان تا زمان اعزام صادر نشده، دیرتر به اردوی تیم ملی در تیخوانای مکزیک اضافه شوند.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.