چراغ سبز دوباره آمریکا به اسراییل برای حمله به لبنان

ورزش سه شنبه 16 خرداد 1405 - 01:04
آمریکا که در مذاکرات سازش دولت لبنان با رژیم صهیونیستی، ژست میانجی را به خود گرفته، باز هم به صورت جانبدارانه از جنایات رژیم، حمایت کرد.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل ازفارس؛ یک مقام آمریکایی امروز جمعه خبر داد قرار است دور جدیدی از مذاکرات بین لبنان و اسرائیل پس از ۲۲ ژوئن برای حصول توافق برگزار شود.

وی بدون هیچ اشاره‌ای به تجاوزات رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف لبنان، گفت که آمریکا از حق اسرائیل برای دفاع از خود در لبنان حمایت خواهد کرد.

این مقام آمریکایی توپ را در زمین حزب الله انداخت و مدعی شد: حزب_الله باید بین جنگ بی‌فایده یا اجازه بازگشت آوارگان و بازسازی یکی را انتخاب کند.

این در حالی است که حزب الله در جریان توافق قبلی، کاملا به آتش‌بس پایبند بود، ولی رژیم صهیونیستی به بمباران مناطق مختلف لبنان و به شهادت رساندن مردم این کشور ادامه می‌داد.

حزب الله تأکید دارد مذاکرات مستقیم با اسرائیل هیچ سودی ندارد و صهیونیست‌ها جز از طریق زور، حاضر نخواهند بود از مناطق اشغالی در جنوب لبنان خارج شوند.

این مقام آمریکایی، وعده «توافق جامع صلح بین لبنان و اسرائیل» را داد و باز هم رؤیای خلع سلاح حزب الله را مطرح کرد و گفت: همه سلاحها، باید در اختیار دولت لبنان قرار گیرد

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.