روایت خبرنگار از آنچه در اطراف تنگه هرمز می گذرد

خبرگزاری مهر شنبه 16 خرداد 1405 - 01:40
بندرعباس- خبرنگار مهر وضعیت امشب اطراف تنگه هرمز را روایت کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، بامداد شنبه، برخی فعالین فضای مجازی مدعی وقوع درگیری‌ها و حملاتی به شهر بندرعباس شدند که بررسی‌های خبرنگار مهر نشان می‌دهد، هیچ گونه درگیری در این شهر اتقاق نیفتاده و وضعیت بندرعباس آرام و پایدار است.

همچنین بر اساس برخی اخبار تاییدنشده، یک فروند پهپاد در محدوده تنگه هرمز و حوالی استان هرمزگان هدف‌گیری شده است.

پیگیری های خبرنگار مهر نشان می دهد، شلیک‌هایی در این منطقه صورت گرفته که جنبه اخطار داشته و کانون تحرکات در دریا و فراتر از جزیره لارک بوده است.

وضعیت جزیره قشم و جزیره لارک و همچنین بنادر شرق هرمزگان که در دهانه تنگه هرمز قرار گرفته‌اند، نیز کاملا پایدار است و بررسی‌ها حاکی از آرامش در این مناطق است.

هم‌زمان ناوهای آمریکایی نیز در منطقه جابه‌جا شده‌اند و یک پهپاد نیز رهگیری شده که وضعیت اصابت آن مشخص نیست.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.