نجات فرد سقوط‌ کرده از ارتفاع در منطقه گردشگری اخلمد

خبرگزاری مهر شنبه 16 خرداد 1405 - 02:19
چناران- رئیس جمعیت هلال احمر چناران از امدادرسانی نجاتگران این جمعیت به حادثه سقوط از ارتفاع در منطقه گردشگری اخلمد خبر داد.

علی عطاری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: گزارش سقوط فرد از ارتفاع در محدوده آبشار دوم اخلمد به جمعیت هلال احمر شهرستان چناران اعلام که بلافاصله تیم امداد و نجات کوهستان به محل حادثه اعزام شد.

رئیس جمعیت هلال احمر چناران بیان کرد: نجاتگران پس از ۵ ساعت تلاش به فرد حادثه‌ دیده دسترسی پیدا کرده و پس از انجام اقدامات لازم، و استفاده از کارگاه‌های تخصصی نجات فرد را در صحت و سلامت کامل به محل امن منتقل و تحویل عوامل انتظامی دادند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.