ادعای سنتکام: اهدافی را در سیریک و قشم بمباران کردیم

خبرگزاری مهر شنبه 16 خرداد 1405 - 02:57
فرماندهی مرکزی ارتش تروریستی آمریکا در غرب آسیا مدعی شد که به اهدافی در جزایر گوروک (سیریک) و قشم حمله کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، فرماندهی مرکزی ارتش تروریستی آمریکا در غرب آسیا در بیانیه‌ای ادعا کرد که لحظاتی پیش، نیروهای سنتکام چهار پهپاد تهاجمی یک‌طرفه ایرانی را که به سمت تنگه هرمز پرتاب شده بودند، سرنگون کردند.

سنتکام مدعی شد که این پهپادهای تهاجمی تهدیدی فوری برای ترافیک دریایی منطقه ایجاد می‌کردند و نیروهای آمریکایی برای دفاع در برابر حملات بیشتر، به سایت‌های رادار نظارت ساحلی ایران در گروک (سیریک) و جزیره قشم حمله کردند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.