ادعای سنتکام: اهدافی را در جزایر گروگ و قشم بمباران کردیم

خبرگزاری تسنیم شنبه 16 خرداد 1405 - 04:07
ارتش تروریستی آمریکا ادعا کرد:اهدافی را در جزایر گروگ و قشم بمباران کردیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ارتش تروریستی آمریکا ادعا کرد: «لحظاتی پیش، چهار پهپاد تهاجمی یک‌طرفه ایرانی را که به‌سمت تنگۀ هرمز پرتاب شده بودند، سرنگون کرده است.

این پهپادهای تهاجمی تهدیدی فوری برای ترافیک دریایی منطقه ایجاد می‌کردند.

متعاقباً، نیروهای آمریکایی برای دفاع در برابر حملات بیشتر، به سایت‌های رادار نظارت ساحلی ایران در گروگ و جزیره قشم حمله کرده‌اند.»

شنیده شدن صدای چند انفجار در بندر سیریک

خبرنگار صدا و سیما در سیریک هم گزارش داد: حدود ساعت 2:30 بامداد امروز صدای چند انفجار در این شهرستان شنیده شد.

هیچ منبع رسمی درباره منشا صدا و جزئیات آن اظهار نظر نکرده است.

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.