حملات شبانه آمریکا به ایران؛ سنتکام از بمباران اهدافی در گروک و قشم خبر داد

همشهری آنلاین شنبه 16 خرداد 1405 - 05:40
فرماندهی مرکزی آمریکا ( سنتکام) از بمباران اهدافی در گروک و جزیره قشم خبر داد.

به گزارش هشمهری آنلاین به نقل از فارس، فرماندهی مرکزی آمریکا در غرب آسیا در بیانیه‌ای ادعا کرد، لحظاتی پیش، نیروهای سنتکام چهار پهپاد تهاجمی یک‌طرفه ایرانی را که به سمت تنگه هرمز پرتاب شده بودند، سرنگون کردند.

در این بیانیه همچنین ادعا شده، این پهپادهای تهاجمی تهدیدی فوری برای ترافیک دریایی منطقه ایجاد می‌کردند. متعاقباً، نیروهای آمریکایی برای دفاع در برابر حملات بیشتر، به سایت‌های رادار نظارت ساحلی ایران در گروک در منطقه سیریک و جزیره قشم حمله کردند.

سنتکام مدعی شده، نیروهای آمریکایی هوشیار و آماده برای پاسخگویی به آنچه که تهاجمات بی‌دلیل ایران خوانده در دفاع از خود باقی می‌مانند.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.