جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ارتحال آیت‌الله فیاض را تسلیت گفت

خبرگزاری مهر شنبه 16 خرداد 1405 - 07:43
قم - جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور پیامی، ارتحال آیت‌الله شیخ محمد اسحاق فیاض از مراجع بزرگ نجف اشرف را تسلیت گفت و از خدمات علمی و حوزوی این مرجع فقید تجلیل کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در پیام جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پی ارتحال آیت‌الله شیخ محمد اسحاق فیاض آمده است: ارتحال فقیه جلیل‌القدر حضرت آیت‌الله حاج شیخ محمد اسحاق فیاض (رضوان‌الله تعالی علیه) از مراجع بزرگ نجف اشرف، موجب تالم و تاثر شد.

آن علامه مدقق با احاطه و تبحر فراوان، سالیان متمادی به تحقیق، بحث‌های علمی، تدریس و تربیت شاگردان در حوزه علمیه نجف اشرف اشتغال داشت.

آیت‌الله فیاض با وجود مخاطرات و دشواری‌های فراوان دوران حکومت بعث عراق، در نجف اشرف ماندگار شد و با مجاهدت‌های بسیار به تالیف، تدریس و ترویج معارف اهل‌بیت(ع) پرداخت و آثار ارزشمند و متنوعی متناسب با نیازهای اجتماعی و سیاسی مردم از خود به یادگار گذاشت.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم رحلت این مرجع شیعه را به حضرت ولی‌عصر(عج)، حوزه‌های علمیه نجف و قم و به‌ویژه طلاب، فضلا و مردم افغانستان تسلیت گفت و برای خاندان وی صبر و اجر مسالت کرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.