گشت مشترک تعزیرات در حسین‌آباد

خبرگزاری ایسنا شنبه 16 خرداد 1405 - 08:18
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کردستان از تشکیل پرونده برای ۲۴ واحد صنفی و پلمب یک واحد متخلف در جریان گشت مشترک نظارتی در شهر حسین‌آباد خبر داد.

حسین رحیمیان در گفت و گو با ایسنا کردستان اظهار کرد: در راستای تشدید نظارت بر بازار و صیانت از حقوق مصرف‌کنندگان، گشت مشترک نظارتی با حضور نمایندگان اداره صنعت، معدن و تجارت، مرکز بهداشت، فرمانداری، جهاد کشاورزی و نیروی انتظامی در شهرستان حسین‌آباد برگزار شد.

وی افزود: در این بازرسی میدانی از ۴۸ واحد صنفی و عرضه‌کننده کالا بازدید به عمل آمد که در نتیجه آن برای ۲۴ واحد صنفی به دلیل تخلفات صنفی پرونده تعزیراتی تشکیل و یک واحد صنفی نیز پلمب شد.

رحیمیان با اشاره به مهم‌ترین تخلفات شناسایی‌شده تصریح کرد: گران‌فروشی، عدم درج قیمت کالا و عرضه کالاهای تاریخ‌مصرف‌گذشته از جمله تخلفات ثبت‌شده در این بازرسی‌ها بوده است.

وی ادامه داد: همچنین مقادیری کالای تاریخ‌مصرف‌گذشته کشف و پس از تنظیم صورتجلسه، برای طی مراحل قانونی جمع‌آوری و تحویل مراجع ذی‌ربط شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کردستان تأکید کرد: بازرسی‌های مشترک به صورت مستمر ادامه خواهد داشت و با هرگونه تخلف صنفی برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

وی از شهروندان نیز خواست در صورت مشاهده تخلف، موضوع را از طریق مراجع نظارتی گزارش کنند.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.