پاسخ موشکی نیروی هوافضای سپاه به تجاوز پهپادی آمریکا

خبرگزاری میزان شنبه 16 خرداد 1405 - 08:22
سپاه پاسداران اعلام کرد پایگاه هوایی علی السلام و تاسیسات مهم باقی مانده در ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا هدف قرار گرفتند.
خبرگزاری میزان -

روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد در پاسخ به آنچه «تجاوز پهپادی آمریکا» عنوان شد، پایگاه هوایی علی‌السالم در کویت و تأسیسات باقی‌مانده ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا در بحرین هدف موشک‌های بالستیک نیروی هوافضا قرار گرفته‌اند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانه‌ای اعلام کرد:

بسم الله القاصم الجبارین

فَمَنِ اعْتَدَىٰ عَلَیْکُمْ فَاعْتَدُوا عَلَیْهِ بِمِثْلِ مَا اعْتَدَىٰ عَلَیْکُمْ

ساعت ۱:۳۰ بامداد امروز چهار فروند نفتکش متخلف با تحریک و هدایت ارتش متجاوز آمریکا بدون هماهنگی و بدون توجه به اخطار‌های مکرر نیروی دریایی سپاه، قصد خروج غیر قانونی از تنگه هرمز را داشتند که پس از اخطار، یکی از نفتکش‌ها مورد هدف واقع شده و متوقف شد و دیگر شناور‌ها متخلف به عقب برگشتند.

به دنبال این واقعه ساعت ۲:۳۰ بامداد، پهپاد‌های آمریکایی یک دکل مخابراتی در قشم و یک دکل را در سیریک مورد اصابت دو پرتابه قرار دادند. در پاسخ به تجاوز ارتش کودک کش آمریکا بلافاصله دو پایگاه هوایی آمریکا به نام‌های علی‌السالم کویت و تاسیسات مهم باقی مانده در ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا در بحرین هدف آتش موشک‌های بالستیک نیروی هوافضای سپاه واقع شدند.

به دشمن متجاوز و کودک‌کش اخطار می‌کنیم در صورت تکرار این شرارت‌ها به پاسخ محدود اکتفا نخواهد شد. مسئول عواقب بسته شدن کامل تنگه هرمز به روی خروج نفت و گاز شما خواهید بود؛ و ما النصر الا من عند الله العزیز الحکیم

انتهای پیام/

منبع خبر "خبرگزاری میزان" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.