مهدی ناصحی ناظر دیدار داماش ـ مس شهربابک شد

خبرگزاری تسنیم شنبه 16 خرداد 1405 - 08:31
مهدی ناصحی به‌عنوان مدیر برگزاری دیدار داماش گیلان و مس شهربابک در لیگ یک فوتبال کشور انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان،مهدی ناصحی، ناظر زنجانی فوتبال کشور به‌عنوان مدیر برگزاری دیدار داماش گیلان و مس شهربابک در رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور انتخاب شد.

بر اساس ابلاغ سازمان لیگ فوتبال ایران، مهدی ناصحی به‌عنوان مدیر برگزاری مسابقه حساس میان تیم‌های داماش گیلان و مس شهربابک منصوب شده است.

این دیدار از هفته بیست‌وهشتم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور برگزار می‌شود و با توجه به شرایط جدول برای دو تیم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

بر اساس برنامه اعلام شده، دیدار تیم‌های داماش گیلان و مس شهربابک روز سه‌شنبه 19 خردادماه ساعت 17 در ورزشگاه سردار جنگل شهر رشت برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.