کشت ۳۷۰۰ هکتار گندم در گرمسار؛ برداشت ۱۲ هزار تن محصول برآورد می شود

خبرگزاری مهر شنبه 16 خرداد 1405 - 08:33
گرمسار- مدیر جهاد کشاورزی میامی از کشت سه هزار و ۷۰۰ هکتار گندم در سطح مزارع شهرستان خبر داد و گفت: برداشت ۱۲ هزار تن گندم از مزارع گندم پیش بینی می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی جورابلو صبح شنبه در بازدید از انبار سیلو گرمسار سطح زیر کشت گندم شهرستان را سه هزار و ۷۰۰ هکتار اعلام کرد و افزود: روند خرید گندم با رعایت پروتکل های ابلاغی در حال انجام است.

وی متوسط برداشت را از هر هکتار چهار تن برآورد کرد و ادامه داد: طبق پیش بینی ها برای سال جاری برداشت ۱۲ هزار تن گندم در مزارع گرمسار پیش بینی می شود.

مدیر جهاد کشاورزی گرمسار از بازدید های میدانی خرید گندم تا پایان فصل خرید خبر داد و اضافه کرد: هدف این بازدیدها رفع نواقص موجود در کوتاه ترین زمان و صیانت از حقوق بهره برداران است.

جورابلو با اشاره به اینکه سطح زیر گندم شهرستان نسبت به سال گذشته ۲۵ درصد کاهش داشته است، اظهار کرد: باتوجه به بارندگی ها به نظر می رسد که تولید گندم به نسبت سال گذشته با کاهش مواجه نباشد.

وی فعالیت سه هزار گندم کار در گرمسار خبر داد و اظهار کرد: این بهره برداران در حال برداشت و تحویل آن به مراکز خرید هستند که تمامی ابعاد عملیاتی مراکز خرید گندم برای حمایت از این تعداد بهره بردار تحت نظارت و بازرسی قرار دارد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.