مجتمع درمانی شهدای مهریز بهره‌برداری شد

خبرگزاری ایسنا شنبه 16 خرداد 1405 - 08:49
مجتمع درمانی شهدای مهریز در زمینی به وسعت ۵۵۰ مترمربع و سرمایه‌گذاری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال، با حضور امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولان این شهرستان مورد بهره برداری قرار گرفت.

حجت الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی امام جمعه مهریز صبح امروز شنبه ۱۶ خرداد در مراسم  بهره‌برداری از این مجتمع درمانی، بر لزوم افزایش کیفیت اقدامات درمانی در مهریز تأکید کرد و گفت: مردم مهریز همواره با فرهنگ و ادب خود، میزبانی شایسته برای متخصصان و کادر درمان بوده‌اند و این نحوه رفتار باید به الگویی برای همه شهرها تبدیل شود.

وی افزود: افتتاح چنین مجتمع‌های درمانی نیاز  به حمایت مسئولین و همکاری کادر درمان دارد تا شاهد ارتقای روز افزون کیفیت خدمات درمانی در این باغشهرتاریخی استان باشیم.

محی‌الدینی ادامه داد: هدف از راه‌اندازی این مرکز، تسهیل دسترسی به خدمات باکیفیت سلامت و در نهایت، ارتقای سطح رضایتمندی شهروندان از خدمات درمانی است.

حسین عسکرزاده فرماندار مهریز نیز ضمن تقدیر از زحمات تمام عوامل اجرایی این مجتمع درمانی، گفت: توسعه زیرساخت‌های سلامت، یکی از اولویت‌های اصلی دولت است و باور داریم که حمایت از طرح‌های درمانی و بهداشتی، سرمایه‌گذاری برای سلامت و آرامش مردم است لذا این مسیر را با قدرت ادامه خواهیم داد.

این مسئول خاطرنشان کرد: افتتاح مجتمع درمانی شهدا، گامی مؤثر در راستای عدالت در دسترسی به خدمات سلامت و کاهش هزینه‌های درمانی برای شهروندان مهریزی محسوب می‌شود.

گفتنی است، مجتمع درمانی شهدا دارای کلینیک تخصصی قلب و عروق، عفونی، ارتوپدی، داخلی، دندانپزشکی، اتاق عمل سرپایی، بخش تزریقات و پانسمان و همچنین بخش بستری موقت است.

انتهای پیام 

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.