برتری مازندرانی‌ها در بازی رفت نیمه نهایی لیگ برتر فوتبال نونهالان کشور

ایرنا شنبه 16 خرداد 1405 - 08:51
ساری- ایرنا- تیم‌های مازندرانی در بازی رفت نیمه نهایی لیگ برتر فوتبال نونهالان باشگاه‌های کشور، پیروز از میدان خارج شدند.

به گزارش ایرنا، مهدیار بابل و شهروند جوان نور در بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر فوتبال نونهالان باشگاه‌های کشور به ترتیب از سد تیم‌های فولاد هرمزگان و فولاد خوزستان گذشتند.

مهدیار بابل که در ورزشگاه شهید چمران آمل از فولاد هرمزگان پذیرایی می‌کرد با یک گل حریف خود را بدرقه کرد. مهدیار احمدزاده کاپیتان و ستاره مهدیار بابل باز هم به داد این تیم رسید و گل برتری از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

شهروند جوان نور هم در ورزشگاه شهید عباسعلی ناطق نوری با نتیجه یک بر صفر حریف نامدارش فولاد خوزستان را مغلوب کرد.

امیرمحمد سالاریان زننده تک گل ۳ امتیازی تیم شهروند جوان نور بود.

بازی‌های برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر فوتبال نونهالان باشگاه‌های کشور روز جمعه ۲۲ خردادماه برگزار می‌شود و هر ۲ نماینده مازندران به مهمانی حریفان خود خواهند رفت.

برتری مازندرانی‌ها در بازی رفت نیمه نهایی لیگ برتر فوتبال نونهالان کشور

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.