جمع آوری ۲۹۳ نفر از اتباع بیگانه غیرمجاز در چابهار

خبرگزاری ایسنا شنبه 16 خرداد 1405 - 09:13
فرمانده انتظامی چابهار از جمع آوری ۲۹۳ نفر از اتباع بیگانه غیرمجاز و ۱۸۴ نفر معتاد متجاهر در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمدعلی لکزایی در گفت وگو با ایسنا گفت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی با رویکرد امنیت محله محور با هدف رضایت شهروندان طی ۷ روز گذشته در سطح این شهرستان چابهار اجرا شد.

فرمانده انتظامی چابهار افزود: در نتیجه اجرای این طرح، تعداد ۲۳ نفر سارق، ۱۸۴ نفر معتاد متجاهر و تعداد ۲۹۳ نفر اتباع بیگانه و غیرمجاز و ۱۴ نفر خرده فروش و قاچاقچی موادمخدر دستگیر شدند.

به گزارش ایسنا، به نقل نیروی انتظامی چابهار در روز 16 خرداد، لکزایی به دستاورد های این طرح خاطر نشان کرد: کشف تعداد ۱۲ قبضه سلاح غیرمجاز، تعداد ۸۹ دستگاه خودرو، ۷۰ دستگاه موتورسیکت متخلف توقیف و روانه پارکینگ شد.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.