فرماندار بوشهر: انهدام مهمات عمل‌نکرده در پایگاه هوایی به‌صورت کنترل‌شده انجام می‌شود

ایرنا شنبه 16 خرداد 1405 - 09:18
بوشهر- ایرنا- فرماندار بوشهر گفت: عملیات تخصصی خنثی‌سازی و انهدام تعدادی از مهمات عمل‌نکرده باقی‌مانده از حملات دشمن، امروز شنبه از ساعت ۹ تا ۱۲ در پایگاه هوایی بوشهر انجام می‌شود و انفجارهای احتمالی در این بازه زمانی کنترل‌شده و با هماهنگی مراجع ذی‌ربط خواهد بود.

محمد مظفری روز شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: به‌منظور پاک‌سازی و تامین ایمنی محیط پایگاه هوایی بوشهر، عملیات تخصصی خنثی‌سازی و انهدام تعدادی از مهمات عمل‌نکرده باقی‌مانده از حملات دشمن در دستور کار تیم‌های تخصصی خنثی‌سازی قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: شهروندان در صورت شنیدن صدای انفجار در این بازه زمانی، نگرانی نداشته باشند.

مظفری ادامه داد: تمامی مراحل این عملیات با رعایت کامل ضوابط ایمنی و با هماهنگی دستگاه‌های مسئول انجام می‌شود و هدف از اجرای آن، پاک‌سازی محیط و افزایش ضریب ایمنی منطقه است.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.