قاب تکراری تیم ملی: پیاتزا و پاسور محبوبش

ورزش سه شنبه 16 خرداد 1405 - 09:47
سرمربی تیم ملی والیبال ایران با نزدیک شدن به آغاز لیگ ملت‌ها، توجه ویژه‌ای به آماده‌سازی عرشیا به‌نژاد برای هفته نخست مسابقات دارد.

به گزارش "ورزش سه"، از چند روز دیگر مسابقات لیگ ملت‌های والیبال در بخش مردان آغاز خواهد شد و تیم ملی والیبال ایران با امیدواری فراوان پا به این تورنمنت خواهد گذاشت.

تیم ملی والیبال ایران که برای برگزاری اردوی تدارکاتی و حضور در هفته نخست لیگ ملت‌ها به برازیلیا، پایتخت برزیل، سفر کرده است، تمرینات خود را در این شهر ادامه می‌دهد.

روبرتو پیاتزا، سرمربی تیم ملی والیبال ایران، که هر روز با نزدیک‌تر شدن به آغاز مسابقات لیگ ملت‌ها با جدیت بیشتری تمرینات شاگردانش را دنبال می‌کند، از هر فرصتی برای گفت‌وگو با عرشیا به‌نژاد، پاسور تیم ملی، استفاده می‌کند.

پیاتزا که در بدو ورودش به تهران از عرشیا به‌نژاد خواسته بود آمادگی بدنی خود را حفظ کند، حالا در برزیل نیز به طور مستمر با او در ارتباط است و تلاش می‌کند این پاسور جوان را از هر نظر برای حضور در هفته نخست لیگ ملت‌های والیبال به آمادگی برساند.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.