اعلام جزئیات امتحانات پایان ترم دانشگاه یاسوج

خبرگزاری مهر شنبه 16 خرداد 1405 - 10:07
یاسوج- معاون آموزشی دانشگاه یاسوج گفت: امتحانات پایان ترم مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری به صورت حضوری برگزار می شود.

عبدالرسول پوران‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، از برنامه‌ریزی برای برگزاری امتحانات پایان‌ترم دانشگاه یاسوج در بازه زمانی ۱۳ تا پایان تیرماه خبر داد.

وی با اشاره به نحوه برگزاری آزمون‌های پایان‌ترم اظهار کرد: امتحانات دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری به صورت حضوری برگزار و تمهیدات لازم برای برگزاری منظم این آزمون‌ها پیش‌بینی شده است.

معاون آموزشی دانشگاه یاسوج درباره وضعیت امتحانات دانشجویان مقطع کارشناسی افزود: تاکنون تصمیم نهایی در خصوص شیوه برگزاری این آزمون‌ها اتخاذ نشده، اما احتمال برگزاری امتحانات به صورت مجازی بیشتر است.

وی با بیان اینکه دانشگاه یاسوج میزبان بیش از پنج هزار و ۵۰۰ دانشجو در مقاطع مختلف تحصیلی است، گفت: حدود چهار هزار دانشجو در مقطع کارشناسی و نزدیک به هزار و ۵۰۰ دانشجو در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری در امتحانات پایان‌ترم شرکت خواهند کرد.

پوران فر اضافه کرد: جزئیات نهایی نحوه برگزاری امتحانات دانشجویان مقطع کارشناسی پس از تصمیم‌گیری نهایی از سوی دانشگاه اطلاع‌رسانی خواهد شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.