محسن هاشمی: تعلیق چند ساله برنامه هسته‌ای مشکلی ایجاد نمی‌کند | تا 2 سال باید در میدان های هسته ای آوراربرداری کنیم که تا آن زمان ترامپ هم رفته است

اقتصادنیوز شنبه 16 خرداد 1405 - 10:10
اقتصادنیوز: محسن هاشمی گفت: اگر ترامپ تعلیق اورانیوم غنی شده را پذیرفته باشد، با توجه به وضعیتی که ما در فردو نظنز داریم، تعلیق چند ساله برنامه هسته‌ای مشکلی ایجاد نمی‌کند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از جماران، محسن هاشمی، رئیس شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گفت: اگر بتوانیم حداکثر استفاده را از تنگه هرمز ببریم و از سوی دیگر اجازه ندهیم راه‌حل جدیدی برای عبور از تنگه ایجاد شود، عبور از آن تا زمان ترامپ هم خیلی مشکلی ایجاد نمی‌کند.

وی گفت: چون هر لحظه بخواهیم می‌توانیم دوباره تنگه را ببندیم. یعنی هر لحظه بخواهیم می‌توانیم فعالیت هسته‌ای را شروع کنیم یا تنگه هرمز را ببندیم؛ چون این تنگه در اختیار خودمان است.

محسن هاشمی با اشاره به سفر ترامپ به چین گفت: اگر ترامپ تعلیق اورانیوم غنی شده را پذیرفته باشد، با توجه به وضعیتی که ما در فردو نظنز داریم، تعلیق چند ساله برنامه هسته‌ای مشکلی ایجاد نمی‌کند.

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.