مأموریت ویژه مدافعان ایران در لیگ ملت‌ها

ورزش سه شنبه 16 خرداد 1405 - 10:36
سرمربی تیم ملی والیبال ایران با تمرکز ویژه روی ضعف دفاعی تیم در دوره گذشته لیگ ملت‌ها، به دنبال ارتقای عملکرد مدافعان در فصل جدید این رقابت‌هاست.

به گزارش "ورزش سه"، یکی از نقاط ضعف تیم ملی والیبال ایران در دوره گذشته لیگ ملت‌های والیبال، تعداد پایین دفاع‌های موفق مقابل مهاجمان حریف بود؛ موضوعی که باعث شد تیم ملی در این بخش آمار چندان مطلوبی نداشته باشد.

این عملکرد نه‌چندان رضایت‌بخش، روبرتو پیاتزا، سرمربی تیم ملی والیبال ایران، را بر آن داشت تا تمرکز بیشتری روی این بخش از بازی داشته باشد. پیاتزا که خود در دوران حرفه‌ای بازیگری در پست سرعتی‌زن به میدان می‌رفت، حالا تلاش می‌کند تجربیاتش را در اختیار شاگردانش قرار دهد و نحوه دفاع مؤثر را به آنها آموزش دهد تا تیم ملی از این نظر نیز پیشرفت قابل توجهی داشته باشد.

مسئولیت اصلی دفاع روی تور بیشتر بر عهده سرعتی‌زن‌های تیم ملی است؛ جایی که محمد ولی‌زاده، سیدعیسی ناصری، یوسف کاظمی و آرمین قلیچ‌نیازی به عنوان چهار سرعتی‌زن ایران، در هفته نخست لیگ ملت‌های والیبال تیم ملی را همراهی خواهند کرد.

کادر فنی تیم ملی امیدوار است با بهبود عملکرد این بازیکنان در دفاع، ایران بتواند امتیازات بیشتری از روی دفاع مستقیم کسب کند و یکی از نقاط ضعف دوره گذشته را به نقطه قوت خود تبدیل کند.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.