اعزام ملکه تپانچه به صربستان

ایرنا شنبه 16 خرداد 1405 - 10:38
تهران- ایرنا- اردوهای آماده‌سازی تیم ملی پاراتیراندازی کشورمان برای حضور در مسابقات گرندپری صربستان برگزار می‌شود

به گزارش ایرنا، آخرین مرحله از تمرینات تیم ملی پاراتیراندازی پیش از اعزام به مسابقات گرندپری صربستان از امروز ۱۶ خرداد ماه در محل کمپ تیم های ملی جانبازان و توان‌یابان آغاز می‌شود.

سید محمدرضا میرشفیعی، فائزه احمدی، نسرین شاهی، مصطفی خادم، ساره جوانمردی، مهسا حاجی محمدی، زهرا جعفری و مبینا مسلمی ملی پوشان دعوت شده به این اردو هستند.

تمرینات این مرحله با نظارت فتح اله دلفانی خان مربی، زینب امینی تبار و زهرا احمدی مربیان مدعو انجام می شود و دکتر محمدهادی هادیزاده نیز به عنوان روان شناس ملی پوشان را همراهی می کند.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد موسوی پور به عنوان مربی در کنار تیم حضور دارد و جواد ابرونتن نیز سرپرست این اردو معرفی شده است.

تمرینات ملی پوشان کشورمان تا ۲۵ خرداد ماه در جریان است و ۲۶ خرداد ماه تیم ملی پاراتیراندازی برای شرکت در مسابقات گرند پری عازم صربستان خواهد شد و رقابت‌های نمایندگان ایران تا ۲ تیر ماه در جریان است.

ساره جوانمردی که پس از کسب نشان طلای پارالمپیک پاریس از دنیای قهرمانی خداحافظی کرده بود در این اردو حضور دارد و به نظر می‌رسد تمرکز خود را بر روی موفقیت در بازی‌های پاراآسیایی ناگویا گذاشته است. جوانمردی که با لقب ملکه تپانچه در دنیای ورزش معروف است پنج مدال طلا و یک برنز پارالمپیک را در رشته تیراندازی کسب کرده است.

اعزام ملکه تپانچه به صربستان

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.