امیرحسین همتی روز شنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا، افزود: در حال حاضر زیر نظر پزشکان متخصص مراحل درمانی و بازتوانی خود را سپری میکنم و با رعایت توصیه پزشکان، در تلاش برای بازگشت به میدان و شروع دور جدید تمرینات خود هستم.
وی دوری از تیم ملی را سخت عنوان کرد و ادامه داد: متاسفانه در اوج آمادگی دچار مصدومیت از ناحیه کتف شدم اما عمل جراجی موفقیت آمیز بود و به گفته پزشکان، با سپری شدن دوره نقاهت، مشکلی برای بازگشت به تمرین و مسابقه ندارم.
این ملی پوش ووشو کشورمان اظهار کرد: سال گذشته و قبل از اعزام به بازیهای کشورهای اسلامی نیز دچار مصدومیت شدم اما با برنامهریزی مناسب توانستم به شرایط بدنی مناسب برسم و در مسابقات نیز به نشان طلا دست یافتم.
همتی حضور در بازیهای آسیایی ناگویا را مهمترین هدف خود عنوان کرد و افزود: تا شروع مسابقات بیش از سه ماه زمان باقی مانده و طی صحبتی که با پزشکان داشتم، میتوانم حداکثر کمتر از ۲ ماه دیگر به میدان تمرین بازگردم و این فرصت را برای آمادهسازی دارم.
وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه مسئولان ورزش استان مرکزی پیگیر شرایطم هستند و با فدراسیون نیز ارتباط داشتهام و این پیگیریها باعث ایجاد انگیزه مضاعف برای بازگشت قدرتمند میشود.
ملی پوش پرافتخار ووشو شهرستان ساوه یادآور شد: تاکنون در تمامی مسابقات توانستهام رقیبان داخلی و خارجی خود را با اقتدار شکست بدهم و امیدوارم با بهبودی کامل شرایط جسمانی، بتوانیم باردیگر برای کشورم در میادین فراملی افتخار کسب کنم.
امیرحسین همتی تاکنون در میادین مختلف بین المللی صاحب نشان های رنگارنگ شده و پرافتخارترین ووشوکار تاریخ ورزش استان مرکزی به شمار میرود.














