پرونده ویزای تیم ملی ایران وارد فاز جدید شد

افکار نیوز شنبه 16 خرداد 1405 - 10:46
در حالی که ساعتی پیش خبرگزاری رویترز به نقل از مقام رسمی کاخ سفید اعلام کرد که ویزای بازیکنان تیم ملی ایران برای حضور در امریکا و شرکت در جام جهانی صادر شده است، خبر جدیدی در این خصوص اعلام شد.

در حالی که ساعتی پیش خبرگزاری رویترز به نقل از مقام رسمی کاخ سفید اعلام کرد که ویزای بازیکنان تیم ملی ایران برای حضور در امریکا و شرکت در جام جهانی صادر شده است، خبر جدیدی در این خصوص اعلام شد.

بر اساس ادعای تلویزیون الجزیره، درخواست ویزای ۱۵ نفر از اعضای تیم ملی ایران صادر نشده است. هنوز مشخص نیست که این افراد شامل کدام اعضای تیم ملی هستند اما به هر حال جزو نفرات اصلی درخواست‌کننده ویزا محسوب می‌شوند.

این در حالی است که هنوز فدراسیون فوتبال در این خصوص واکنشی نشان نداده اما به نظر می‌رسد باتوجه به اینکه رویترز نیز اعلام کرده که فقط بازیکنان ویزا گرفته‌اند، این خبر صحت داشته باشد.

لازم به ذکر است که مارکو روبیو وزیر امور خارجه آمریکا در روزهای اخیر در جلسه‌ای در مجلس نمایندگان آمریکا گفت که واشنگتن با ورود تیم ملی فوتبال ایران و کادر فنی و اجرایی آن به آمریکا مخالفتی ندارد، اما تأکید کرد که دولت آمریکا درباره اعضای همراه کاروان ایران محدودیت‌هایی اعمال خواهد کرد. وی مدعی شد: «اجازه نخواهیم داد افرادی که می‌دانیم ارتباطی با ورزش ندارند و با نهادهای نظامی مرتبط هستند، به این هیئت اضافه شوند و این موضوع را با دقت زیر نظر خواهیم داشت.»

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.