ادعای رویترز درباره رایزنی‌های هسته‌ای فرستادگان ترامپ در خصوص ایران

مشرق نیوز شنبه 16 خرداد 1405 - 10:47
رویترز مدعی رایزنی فرستادگان ترامپ با کارشناسان هسته ای در خصوص ایران شد.

به گزارش مشرق، رویترز مدعی شد که استیو ویتکاف و جرد کوشنر فرستادگان ترامپ روز پنجشنبه با حضور در آزمایشگاه ملی اوک ریدج در ایالت تنسی با کارشناسانی که ممکن است در مذاکرات هسته ای آتی با ایران نقش داشته باشند گفتگو کردند.

در این گزارش آمده است، ترامپ اصرار دارد هر توافق پایان جنگی با ایران حاوی بند مربوط به ممانعت از دسترسی تهران به سلاح هسته ای باشد. این در حالی است که مقامات ایرانی بارها بر استفاده صلح آمیز از انرژی هسته ای تاکید کرده اند.

این در حالی است که ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه روز گذشته بیان کرد، من هیچ اقدام تحریک آمیزی از سمت ایران نمی بینم. روسیه هیچ دلیلی مبنی بر این که ایران به دنبال دستیابی به سلاح هسته ای است ندارد. دستیابی به اورانیوم برای اهداف صلح آمیز حق ایران است.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.