تداوم یورش نظامیان صهیونیست به کرانه‌باختری و قدس اشغالی

ایرنا شنبه 16 خرداد 1405 - 10:58
تهران- ایرنا- منابع خبری از یورش گسترده نظامیان رژیم صهیونیستی به چند منطقه در قدس اشغالی و کرانه باختری خبر دادند.

به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از خبرگزاری شهاب، منابع محلی بامداد امروز از یورش گسترده نظامیان اشغالگر به چندین منطقه در قدس اشغالی و کرانه باختری خبر دادند و افزودند که در جریان این یورش به اردوگاه «قلندیا» در شمال قدس اشغالی، درگیری‌هایی میان جوانان فلسطینی و نیروهای صهیونیست رخ داد.

همزمان، نظامیان اشغالگر هنگام ورود به شهرک «بیرنبالا» در شمال ‌غرب قدس، به ‌طور گسترده اقدام به شلیک گاز اشک‌آور کردند.

منابع محلی همچنین اعلام کردند که نیروهای اشغالگر به روستای «دیر ابوضعیف» در شرق جنین و شهر نابلس از سمت ایست بازرسی «بیت فوریک» یورش بردند.

در غرب «سلفیت» نیز نظامیان صهیونیست با یورش به روستای «رافات»، چندین منزل فلسطینی را مورد تفتیش قرار دادند.

در همین حال، منابع فلسطینی اعلام کردند که منزل شهروند فلسطینی «حسین حسن المشنی» پس از یورش و بازداشت وی، دچار خرابی و خسارت گسترده شده است.

از زمان آغاز حملات ارتش رژیم اسرائیل به نوار غزه در هفتم اکتبر ۲۰۲۳ ( ۱۵ مهر۴۰۲)، شهرک نشینان صهیونیست و ارتش این رژیم حملات خود علیه ساکنان کرانه باختری را افزایش داده اند.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.