باقری: می‌توانم از آلومینیوم جدا شوم/ به نتیجه گرفتن تیم ملی خوشبینم

خبرگزاری تسنیم شنبه 16 خرداد 1405 - 11:09
هافبک تیم فوتبال آلومینیوم اراک معتقد است تیم ملی می‌تواند به دور حذفی جام جهانی صعود کند.

منصور باقری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد تعطیلی مسابقات لیگ برتر و شرایط مبهمی که در سرنوشت لیگ ایجاد شده، عنوان کرد: بعد از اعلام آتش بس امکان برگزاری مسابقات وجود داشت. با وجود اینکه پروازها تعطیل بود ولی این امکان بود که بازی‌ها در تهران و شهرهای اطراف پایتخت به صورت متمرکز برگزار شود. شاید مشکلاتی وجود داشت که لیگ ادامه پیدا نکرد در حالی که بازیکنان دوست داشتند لیگ تمام شود.

وی در خصوص احتمال برگزاری ادامه لیگ برتر بعد از جام جهانی، گفت: بعد از اتمام جام جهانی، دیگر کسی به لیگ این فصل فکر نمی‌کند و برگزاری مسابقات معنایی ندارد. همه منتظر فصل نقل و انتقالات و شروع فصل جدید لیگ برتر هستند.

باقری در مورد وضعیت خودش برای فصل بعد یادآور شد: یک فصل دیگر با آلومینیوم قرارداد دارم ولی در این قرارداد بند جدایی وجود دارد و با پرداخت مبلغی که زیاد هم نیست، می‌توانم جدا شوم. فعلا چیزی مشخص نیست و صحبتی هم با باشگاه انجام نداده‌ام.

هافبک آلومینیوم در مورد شرایط تیم ملی در آستانه جام جهانی 2026 خاطرنشان کرد: امیدوارم ایران در این جام سربلند باشد. به نتیجه گرفتن تیم ملی خوشبینم و می‌توانیم از گروه‌‌مان صعود کنیم.

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.