الفتی: خرید تجهیزات ژیمناستیک، رؤیایی بود که به حقیقت پیوست

خبرگزاری تسنیم شنبه 16 خرداد 1405 - 11:09
ملی‌پوش ژیمناستیک ایران گفت: خرید تجهیزات جدید آرزویی بود که بچه‌ها و کادر فنی داشتند.

مهدی الفتی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره خرید تجهیزات جدید برای این رشته که هفته گذشته وارد محل فدراسیون شد، اظهار داشت: بعد از سال‌ها دو سِت ژیمناستیک وارد سالن فدراسیون شد. این آرزویی بود که بچه‌ها و کادر فنی داشتند و تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که بهترین نتیجه را بگیریم. خوشحالم از اینکه با نگاه مثبت وزارت ورزش و سرپرست فدراسیون این رؤیا به واقعیت پیوست و پس از سال‌ها می‌توانیم روی وسایل استاندارد و نوین تمرین کنیم.

وی درباره اجرای حرکت جدید در بازی‌های آسیایی 2026 ناگویا گفت: صددرصد این کار را انجام خواهم داد. پرشم فیکس شده و نمره خوبی هم دارد. به همین دلیل در مسابقات آینده هم همین پرش را اجرا می‌کنم.

الفتی درباره حضورش در جمع برترین‌های ورزش ایران عنوان کرد: قرار گرفتن این تعداد ورزشکاران توانمند از رشته‌های مختلف بسیار زیباست. خوشحالم که ژیمناستیک نیز در این جمع حضور داشت و امیدوارم بتوانیم با کسب نتایج مطلوب، باز هم در جمع برترین‌های ورزش ایران حضور داشته باشیم.

انتهای پیام/

 

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.