هجوم ریزگردها ادارات چند شهرستان کرمان را تعطیل کرد

خبرگزاری مهر شنبه 16 خرداد 1405 - 11:17
کرمان- افزایش غلظت آلاینده های هوا و هجوم ریزگردها ادارات چند شهرستان استان کرمان را تعطیل کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، در پی افزایش گرد و غبار هوا و خیزش گرد و خاک در استان کرمان صبح شنبه ۱۶ خرداد ماه ادارات و بانک های چند شهرستان استان کرمان شامل زرند، رفسنجان، فهرج و نرماشیر تعطیل شدند.

بر اساس اعلام ستاد مدیریت بحران این شهرستان، به دلیل شرایط نامساعد جوی و افزایش آلایندگی هوا، تمامی ادارات شهرستان های رفسنجان، زرند، فهرج و نرماشیر تعطیل شدند.

طبق این اطلاعیه، مراکز امدادی، خدمات‌رسان، نظامی و انتظامی از این تصمیم مستثنی بوده و به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.