فردا؛ جلسه وبیناری مجلس با وزیر نفت

مشرق نیوز شنبه 16 خرداد 1405 - 12:19
سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی از برگزاری جلسه وبیناری مجلس با حضور وزیر نفت خبر داد.

به گزارش مشرق، عباس گودرزی در توضیح جلسه فردا (یکشنبه ۱۷ خرداد) گفت: جلسه وبیناری فردا (یکشنبه) با حضور پاک‌نژاد، وزیر نفت و سقاب اصفهانی، معاون رئیس‌جمهور برگزار می‌شود.

وی توضیح داد: در این نشست، سیاست‌ها و اقدامات دولت در جهت پایداری زنجیره تأمین و توزیع سوخت مورد بررسی و پیگیری لازم قرار خواهد گرفت.

گودرزی در پایان گفت: در جلسه فردا هماهنگی و هم‌افزایی هرچه بیشتر برای گره‌گشایی از دغدغه‌های مردم و عبور از ناترازی انرژی با کمترین فشار بر جامعه پیگیری می‌شود.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.