احمدی: راه‌اندازی تصفیه‌خانه فاضلاب شیروان آب چاه‌ها را آزاد کرد

خبرگزاری مهر شنبه 16 خرداد 1405 - 12:20
شیروان – فرماندار شیروان گفت: با راه‌اندازی تصفیه‌خانه فاضلاب پس از ۲۰ سال، آب به نیروگاه شهرستان منتقل و آب شرب چاه‌ها آزاد شده و مردم از این ظرفیت بهره‌مند شده‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد احمدی در شورای اداری شیروان که پیش از ظهر شنبه در محل فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: با وجود چالش‌های متعدد در سال گذشته، با همدلی همه نهادها و پیگیری نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی، این شهرستان شاهد تحول در زیرساخت‌ها بود.

وی افزود: خشکسالی سال‌های اخیر، حذف ارز ترجیحی، ناترازی‌های انرژی و جنگ‌های رمضان از جمله چالش‌های سال جاری بود.

فرماندار شیروان ادامه داد: راه‌اندازی تصفیه‌خانه فاضلاب پس از ۲۰ سال باعث شده با انتقال آب به نیروگاه شهرستان، آب شرب چاه‌ها آزاد شده و مردم از مواهب آن بهره‌مند شوند.

احمدی بیان کرد: تکمیل گود باستانی امیرآباد، راه‌اندازی دانشکده پرستاری، تکمیل طرح اگو و تکمیل مگا گاوداری از جمله پروژه‌های مهم و زیرساختی این شهرستان است.

وی اضافه کرد: با پشتیبانی مردم و تدبیر مسئولان، میزبانی خوبی از مهمانان جنگ رمضان از استان‌های درگیر جنگ صورت گرفت.

فرماندار شیروان با قدردانی از همکاری شورای تأمین، امام جمعه، نماینده مجلس و اعضای شورای اداری خاطرنشان کرد: با وجود همه مشکلات، شهرستان شیروان در حوادث سال ۱۴۰۱ برخلاف بسیاری از مناطق، شهید یا کشته‌ای نداشت که این موضوع نتیجه همدلی، امیدآفرینی پروژه‌ها و تلاش مسئولان است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.