انتقاد حماس از سکوت تشکیلات خودگردان در برابر جنایات رژیم صهیونیستی

خبرگزاری تسنیم شنبه 16 خرداد 1405 - 12:20
سخنگوی جنبش حماس از سکوت تشکیلات خودگردان فلسطین در برابر جنایات رژیم صهیونیستی انتقاد کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، حازم قاسم، سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) از موضع تشکیلات خودگردان فلسطین در قبال جنایات رژیم صهیونیستی انتقاد کرد.

سخنگوی جنبش حماس افزود: جای شگفتی است که حتی یک موضع‌گیری رسانه‌ای محکوم‌ کننده نیز از سوی تشکیلات خودگردان فلسطین در رام‌ الله نشنیده‌ایم و هیچ اقدامی از طریق نهادهای مختلف خود انجام نداده و سفارتخانه‌هایش در جایگاه تماشاگر باقی مانده‌اند و هیچ اقدامی برای افشای این جنایات انجام نداده‌اند.

حازم قاسم اظهار داشت: ما هیچ تحرک موثری از سوی جمعیت عظیم فلسطینی در خارج از فلسطین، چه در سطح نهادهای سازمان آزادی‌بخش فلسطین، چه در سطح نهادهای مردمی و حتی در مکان‌هایی که گروه‌های فلسطینی حضور دارند، برای مقابله با کشتار گسترده و هولناک علیه مردم غزه مشاهده نمی‌کنیم.

انتهای پیام/

 

 

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.