چراغی: تیم‌های المپیکی را شکست دادیم

ایرنا شنبه 16 خرداد 1405 - 12:22
تهران- ایرنا- ملی‌پوش ترامپولین ایران در خصوص تاریخ‌سازی خود در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: تیم‌های چین، ژاپن و کره بسیار قدرتمند بودند و اکثرا در المپیک حضور داشتند، اما ما با تکنیک‌های درست و تمرینات مفید توانستیم موفق شویم و سهمیه بازی‌های آسیایی ناگویا را نیز کسب کنیم.

به گزارش ایرنا، شقایق چراغی عضو تیم ملی ترامپولین در گفت‌وگویی اظهار داشت: در مسابقات آسیایی هنگ‌کنگ موفق به کسب مقام دوم شدم. این مدال برای اولین بار در تاریخ ژیمناستیک ایران به دست آمده است. سطح مسابقه بسیار بالا بود، تیم‌های چین، ژاپن و کره بسیار قدرتمند بودند و اکثرا در المپیک حضور داشتند، اما ما با تکنیک‌های درست و تمرینات مفید توانستیم موفق شویم و سهمیه بازی‌های آسیایی ناگویا را نیز کسب کنیم.

وی که هفت سال است حرفه‌ای ترامپولین کار می‌کند و ۲ سال عضو تیم ملی است، در ادامه از فدراسیون ژیمناستیک قدردانی کرد وافزود: از فدراسیون ژیمناستیک، سرکار وجیهه خانم نقوی، کادر فنی و مربی‌های عزیزم به‌ویژه سرکار خانم چراغی، سرمربی تیم ملی تشکر می‌کنم که از نظر تکنیکی ما را اصلاح کردند، تمرینات تخصصی لازم را با ما کار کردند و در تمام مسیر حامی ما بودند.

چراغی راجع به آماده‌سازی پیش از اعزام گفت: پیش از اعزام از نظر تجهیزات فنی و استاندارد مسابقه کمی مشکل داشتیم، اما با حمایت فدراسیون و سرکار خانم نقوی، در کمپ ترکیه تمرینات خوبی انجام دادیم و به آمادگی کامل رسیدیم و در مسابقه هیچ مشکل و استرسی نداشتیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر چهار نفر اعزامی به مسابقه هنگ‌کنگ خود را برای اردوی پیش رو که از ۲۰ خرداد آغاز می‌شود آماده می‌کنیم و برای کل تیم ملی در مسابقات آینده آرزوی موفقیت دارم.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.