گودرزی: دستگاه قضا به موضوع مال‌باختگان رانندگان حمل و نقل ورود کند

خبرگزاری تسنیم شنبه 16 خرداد 1405 - 12:44
گودرزی خواستار ورود جدی دستگاه قضایی و وزیر راه و شهرسازی به موضوع مالباختگان رانندگان حمل و نقل کشور شد.

عباس گودرزی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، درباره مالباختگان رانندگان حمل و نقل عمومی ، اظهار کرد: لازم است دستگاه قضایی و شخص وزیر راه و شهرسازی به صورت جدی به موضوع مالباختگان رانندگان حمل و نقل کشور، ورود کنند.

وی افزود: درخصوص مالباختگان خودروهای حمل و نقل جاده ای علیرغم پیگیری های مکرر اما همچنان مشکل آنها حل نشده است لذا شایسته است مسئولان دستگاه قضایی قویا به مسئله ورود کنند.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: رانندگان محترم حمل و نقل جاده ای شرافتمندانه در شرایط سخت، پای کار کشور بوده و هستند بنابراین ضرورت دارد اکنون نسبت به مشکل به وجود آمده برای قشر اهتمام لازم توسط مسئولان ذیربط صرف شود.

گودرزی بیان کرد: از آنجا که این قشر جزو خانواده وزارت راه و شهرسازی محسوب می‌شوند ضروری است وزیر راه و شهرسازی نیز شخصاً موضوع را دنبال کنند تا موجب افزایش رضایتمندی این بخش اثرگذار در حمل و نقل کشور باشیم.

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.