آخرین وضعیت افتتاح راه دسترسی بندر نوشهر به کمربندی از زبان استاندار مازندران+فیلم

ایرنا شنبه 16 خرداد 1405 - 12:53
نوشهر - ایرنا - راه دسترسی منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر یکی از طرح های ملی است که عملیات ساخت آن از سال ۱۳۹۸ به طول حدود سه کیلومتر آغاز شده بود اما با وجود چند سال رکود با شکل گیری دولت چهاردهم روند پیشرفت طرح شتاب گرفت. ماه های اخیر مهدی یونسی رستمی استاندار مازندران بازدید های میدانی متعددی از روند ساخت این طرح داشت و امروز - شنبه - هم طی بازدیدی از روند اجرای طرح در گفت و گو با خبرنگاران ضمن اعلام افتتاح این ابر پروژه در هفته دولت امسال ، همچنین توضیحاتی از جزئیات این طرح ارایه داد که در این فیلم می بینید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، از سال ۱۳۸۵، ساخت راه دسترسی مستقیم به بندر نوشهر که به باور کارشناسان نیاز روز منطقه برای توسعه اقتصادی و افزایش تبادلات تجاری است، آغاز شد.

برقراری ارتباط میان بندرخشکی واقع درحاشیه کمربندی با بندر نوشهر، شتاب بخشی در فرآیند تخلیه و بارگیری کالا، رفع معضل ترافیک شهری، ساماندهی تریلرهای حامل بار در بندر خشک، رونق اقتصادی منطقه و ایجاد اشتغال از مهم ترین اهداف ساخت این پل بوده است.

برابر گزارش ها از منابع رسمی برای ساخت این پل تاکنون یک همت اعتبار دولتی با پیشرفت حدود ۹۳ درصد هزینه شده و برای تکمیل آن حدود ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که در تامین اعتبار بنا به گفته مدیرکل بنادر و دریانوردی استان مازندران مشکلی وجود ندارد.

00:00
00:00
Download

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.