صادرات اسلب و ورق‌های فولادی آزاد شد

خبرگزاری مهر شنبه 16 خرداد 1405 - 12:55
ممنوعیت صادرات ورق و اسلب تا ۹ خرداد ماه اعمال شده بود، لغو شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، معاونت امور معادن و صنایع معدنی وزارت صمت در نامه‌ای به دفتر مقررات صادرات و واردات اعلام کرد: محدودیت هوشمند و مقطعی صادرات اسلب و ورق‌های فولادی با هدف اولویت‌بخشی به تامین نیاز بازار داخلی و صیانت از منابع استراتژیک در شرایط حساس جاری اتخاذ شده بود و با توجه به اتمام بازه زمانی محدودیت در تاریخ ۹ خرداد و عدم ضرورت تداوم محدودیت‌ها صادرات اقلام یادشده بلامانع است.

گفتنی است، در پی حملات اخیر به زیرساخت‌های فولادی کشور و افزایش نگرانی‌ها نسبت به تامین داخلی، ممنوعیت صادرات ورق و اسلب تا ۹ خرداد ماه اعمال شده بود،

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.