هشدار مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کرمان درباره خطرات شنا در تأسیسات آبی

خبرگزاری ایسنا شنبه 16 خرداد 1405 - 13:28
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان کرمان همزمان با افزایش دمای هوا و حضور شهروندان در حاشیه منابع آبی، نسبت به خطرات شنا در دریاچه سدها، کانال‌ها و سایر تأسیسات آبی هشدار داد.

حمید علیدادی‌سلیمانی شنبه ۱۶ خرداد در این رابطه با تأکید بر لزوم رعایت نکات ایمنی اظهار کرد: دریاچه سدها، کانال‌های انتقال آب و سایر تأسیسات آبی با هدف تأمین و مدیریت منابع آب طراحی شده‌اند و به هیچ عنوان برای شنا مناسب نیستند.

وی با اشاره به شرایط خاص این محیط‌ها افزود: وجود جریان‌های زیرسطحی، عمق‌های متغیر، شیب‌های تند، دیواره‌های لغزنده و همچنین برخی تجهیزات فنی، این فضاها را به محیط‌هایی پرخطر برای شنا تبدیل کرده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان کرمان بیان کرد: هرگونه ورود به این محدوده‌ها و شنا در آن‌ها می‌تواند جان افراد را به خطر انداخته و حوادث جبران‌ناپذیری به همراه داشته باشد.

وی از عموم شهروندان خواست با رعایت هشدارهای ایمنی، از شنا در این مکان‌ها خودداری کرده و خانواده‌ها نیز نظارت بیشتری بر حضور فرزندان خود در حاشیه منابع آبی داشته باشند.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.