هافبک خارجی ناکام استقلال قراردادش را فسخ کرد

خبرورزشی شنبه 16 خرداد 1405 - 13:40
موسی جنپو به دلیل پرداخت نشدن مطالبات، قراردادش با استقلال را یک‌طرفه فسخ کرد و پرونده به فیفا می‌رود.

موسی جنپو به باشگاه استقلال بابت پرداخت نشدن مطالباتش نوتیس (اخطار) ارسال کرده بود، اما پس از عدم دریافت مطالباتش با ارسال ایمیلی به باشگاه استقلال از فسخ قرارداد یک طرفه خود خبر داد.

به این ترتیب، شکایت جنپو از استقلال به فیفا و باز شدن پرونده جدید برای آبی‌پوشان دور از ذهن نخواهد بود.

جنپو در حالی با سر و صدای زیاد به استقلال پیوست که قراردادش برای فصل اول یک میلیون و ۱۰۰ هزار دلار بود. این مبلغ به غیر از پول رضایت‌نامه اوست. 

این بازیکن در بیشتر مسابقات روی نیمکت استقلال نشست یا با مصدومیت روبرو بود. جنپو در ۹ بازی در لیگ برتر و ۴ دیدار در لیگ قهرمانان آسیا ۲ برای استقلال به میدان رفت و در مجموع ۲۴۲ دقیقه حضور برای آبی‌پوشان نه گلی به ثمر رساند و نه پاس گلی ثبت کرد! 

بیشتر بخوانید: اولتیماتوم استقلال به فدراسیون؛ یا لیگ را تمام کنید یا ما را قهرمان اعلام کنید

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.