جلسه مجلس درباره ناترازی انرژی و تأمین سوخت با پاکنژاد و معاون پزشکیان

خبرگزاری تسنیم شنبه 16 خرداد 1405 - 13:46
گودرزی گفت: مجلس فردا با حضور وزیر نفت و معاون پزشکیان موضوع ناترازی انرژی را بررسی می‌کند.

به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری تسنیم، عباس گودرزی سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از برگزاری جلسه وبیناری فردا (یکشنبه) با حضور «وزیر نفت»، «سقاب اصفهانی معاون رئیس‌جمهور» و  نمایندگان مجلس خبر داد.

وی افزود: در این نشست، سیاست‌ها و اقدامات دولت در جهت پایداری زنجیره تأمین و توزیع سوخت، بررسی خواهدشد.

به‌گفته گودرزی؛ در جلسه فردا هماهنگی و هم‌افزایی هرچه بیشتر برای گره‌گشایی از دغدغه‌های مردم و عبور از ناترازی انرژی با کمترین فشار بر جامعه مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/+

 

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.