
پیشتر "جوزف عون"، رئیس جمهور لبنان در مصاحبه با سیانان، مدعی شده بود ایران از لبنان به عنوان اهرم فشار استفاده میکند.
سید عباس عراقچی، وزیر امور خارجه کشورمان نیز در واکنش به اظهارات عون نوشت: بر اساس اظهارات آقای عون، ظاهرا این ایران است که یک پنجم خاک لبنان را اشغال کرده، یک چهارم لبنانی ها را آواره کرده و کشور او را روزانه بمباران میکند. اگر لبنان برای ایران ابزار چانه زنی بود، ما مدت ها پیش به توافق رسیده بودیم.








