یونسی: بخش عمده مشکلات زباله سوز نوشهر رفع شد

خبرگزاری مهر شنبه 16 خرداد 1405 - 14:14
نوشهر - استاندار مازندران با اشاره به رفع بخش عمده‌ای از مشکلات نیروگاه زباله‌سوز نوشهر گفت: با حضور کارشناسان و نیروی متخصص، تلاش برای برطرف کردن اقیمانده ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی یونسی ظهر شنبه در حاشیه بازدید از نیروگاه زباله‌سوز نوشهر اظهار کرد: این نیروگاه با یک سری مشکلات مواجه بود که خوشبختانه حدود ۶۰ تا ۷۰ درصد آنها برطرف شده است. برای رفع ۴۰ درصد باقیمانده نیز کارشناسان و نیروهای متخصص را به کار گرفتیم تا بتوانیم این بخش را نیز کامل کنیم.

یونسی تأکید کرد: به همین بسنده نکرده‌ام. به نظر من شهرستان‌های چالوس و نوشهر نیاز دارند که بحث پسماند را نیز در قالب کمپوست دنبال کنیم. بر همین اساس قصد داریم پروژه‌ای با ظرفیت حدود ۲۵۰ تن راه‌اندازی کنیم.

وی افزود: در کنار زباله‌سوز، باید فرآیند کمپوست را آغاز کنیم تا بتوانیم تولید گرانول داشته باشیم زیرا این گرانول‌ها برای باغداران و کشاورزان منطقه مفید خواهد بود. به این ترتیب، کارهای زیربنایی و روبنایی مورد نیاز را انجام خواهیم داد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.