حزب الله: حاکمیت مسئول حملات صهیونیست‌ها به ارتش لبنان است

خبرگزاری تسنیم شنبه 16 خرداد 1405 - 14:47
حزب الله اعلام کرد حمله صهیونیست‌ها به نظامیان ارتش نتیجه بی‌توجهی مقامات این کشور به حاکمیت وخون مردم آن است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، حزب‌الله لبنان امروز شنبه با صدور بیانیه‌ای حمله رژیم اسرائیل به یک خودروی نظامی ارتش لبنان را محکوم کرد و آن را «جنایتی عمدی و بزدلانه» خواند.

در این بیانیه آمده است که در جریان این حمله، دو افسر و یک سرباز ارتش لبنان جان خود را از دست دادند. حزب‌الله تأکید کرد این اقدام در ادامه سلسله حملات و تجاوزات اسرائیل علیه مردم لبنان، به‌ویژه در مناطق جنوبی و بقاع غربی، صورت گرفته است.

حزب‌الله همچنین تاکید کرده که این حمله نتیجه بی‌توجهی مقامات این کشور به حاکمیت ملی لبنان و امتیازدهی به خواسته‌های اسرائیل بوده است؛ موضوعی که به گفته این جنبش، تل‌آویو را به ادامه تجاوزات علیه مردم و نیروهای مسلح لبنان تشویق کرده است.

حزب‌الله ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های کشته‌شدگان و فرماندهی ارتش لبنان، این حمله را به شدت محکوم و بر حمایت خود از ارتش لبنان تأکید کرد.

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.