۲ دکل مخابراتی هدف حمله موشکی قرار گرفت + ویدئو | جزئیات درگیری‌های شب گذشته در تنگه هرمز

همشهری آنلاین شنبه 16 خرداد 1405 - 14:48
خبرنگار صدا و سیما درباره جزئیات درگیری‌های شب گذشته در تنگه هرمز توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش همشهری آنلاین، وی بیان کرد: بامداد امروز به مناطقی در شهرستان قشم و شهرستان سیریک استان هرمزگان حمله شد. پس از آن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه ای اعلام کرد که در ساعت ۱:۳۰ دقیقه بامداد امروز ۴ فروند کشتی و نفتکش متخلف که در این آب‌ها حضور داشتند و قصد داشتند که به آب های سرزمینی ایران نزدیک بشوند و بدون اجازه نیروی دریایی سپاه و بدون هماهنگی که با حمایت ارتش متجاوز آمریکا هم همراه بود، پس از اخطارها یکی از این نفتکش ها مورد حمله و اصابت موشک قرار گرفت و متوقف شد و پس از آن بقیه شناورها مجبور شدند که مسیر خود را به سمت خلیج فارس تغییر بدهند.

فعال شدن آژیر هشدار در کویت | ویدئو

ویدئوی صحبت‌های مجری زن کویتی درباره ایران که دادگاه حکم ۳سال حبس به او داد؛ ببینید

وی ادامه داد: پس از آن در ساعت ۲:۳۰ بامداد پهپادهای آمریکایی یک دکل مخابراتی در شهرستان قشم و پس از آن، یک دکل مخابراتی دیگر را در شهرستان سیریک مورد اصابت قرار دادند.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.