رهاسازی‌ غیراصولی زباله‌های بیمارستانی در زباله‌گاه مراغه

خبرگزاری مهر شنبه 16 خرداد 1405 - 15:08
مراغه- فرماندار شهرستان ویژه مراغه گفت: رهاسازی غیراصولی زباله‌های بیمارستانی در زبالگاه شهر مراغه نگران‌کننده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی امیری راد روز شنبه در جلسه پسماند شهرستان در فرمانداری اظهار کرد: انتقال زباله‌های بیمارستانی و پزشکی به‌صورت غیراصولی در زباله گاه مراغه می‌تواند سلامت شهروندان را دچار مشکل کند.

وی از دانشکده علوم پزشکی خواست به‌عنوان متولی زباله‌های بیمارستانی و درمانی نظارت خود را به مرکز درمانی و مراکز بخش خصوصی برای جمع‌آوری و دفن استاندار زباله‌های عفونی را بیشتر کنند.

فرماندار مراغه افزود: بیمارستان‌ها به‌عنوان متولی بهداشت و درمان شهرستان نباید سلامت جامعه را به خطر بیندازند.

وی از معاون عمرانی خواست موضوع را با جدیت بررسی و با متخلفان برخورد شود.

رئیس حفاظت محیط‌زیست مراغه نیز گفت: برخی بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی و درمانی به قوانین و ضوابط دفع زباله‌های عفونی به‌خوبی عمل نمی‌کنند.

غلامرضا زارع افزود: خرابی زباله‌سوزهای برخی بیمارستان‌ها موجب انتقال غیراستاندارد زباله‌های عفونی به زباله گاه شهرستان می‌شود.

وی گفت: این زباله‌ها شب‌ها جمع‌آوری و در زباله گاه شهرداری مراغه رهاسازی می‌شوند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.