یزدانی: پس از جنگ تحمیلی از نظر روحی دچار مشکل شدم/ تا آغاز دیویس‌کاپ به فرم ایده‌آل خواهم رسید

خبرگزاری میزان شنبه 16 خرداد 1405 - 15:12
ملی پوش تیم ملی تنیس با اشاره به روند آماده سازی خود برای حضور در رقابت‌های دیویس کاپ گروه ۳ آسیا و اقیانوسیه گفت: در چند ماه اخیر رقابت‌های برون مرزی متعددی را تجربه کردم و روند صعودی خوبی را در پیش گرفتم، با این شرایط امیدوارم در آستانه این مسابقات به فرم ایده‌آل برسم.
خبرگزاری میزان -

علی یزدانی در گفت‌و‌گو با فدراسیون تنیس اظهار داشت: از مدت‌ها پیش برنامه‌های متعددی را برای حضور در رویداد‌های برون مرزی در برنامه داشتم تا در بهترین شرایط به دیویس کاپ برسم، اما به دلیل شرایط جنگ و اتفاقاتی که در منطقه رقم خورد برخی از آنها دچار تغییر و تحول شد.

وی ادامه داد: چند هفته‌ای در ترکیه بازی کردم، در استانبول هم تمرینات خود را ادامه دادم و بعد به صربستان رفتم تا در تور جهانی این رشته توانمندی هایم را به چالش بکشم. هرچند در این مدت نتایجی که باید می‌گرفتم را نگرفتم، اما هر هفته، بهتر از قبل شدم و با توجه به روندی که در پیش گرفتم امیدوارم در آستانه بازی‌های دیویس کاپ گروه ۳ آسیا و اقیانوسیه به اوج آمادگی برسم.

ملی پوش تیم تنیس دیویس کاپ کشورمان تصریح کرد: متاسفانه از نظر شرایطی که در کشور رقم خورد و جنگی که در منطقه به راه افتاد، از نظر روحی و تمرکز به شدت دچار مشکل شدم. الان هم در صربستان هستم و روند آماده سازی خود را ادامه می‌دهم و در مسابقات این کشور به میدان رفته‌ام. در دو نفره به همراه نماینده روسیه بازی کردم و در انفرادی نیز به جمع ۴ تنیسور برتر این رقابت‌ها راه یافتم و در این مرحله باید با نماینده فرانسه بازی کنم که در صورت برتری راهی فینال خواهم شد.

انتهای پیام/

منبع خبر "خبرگزاری میزان" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.