شکست زنان والیبال ایران در گام اول کاپ آسیا

خبرگزاری ایسنا شنبه 16 خرداد 1405 - 15:30
تیم ملی والیبال زنان ایران در نخستین مسابقه خود از کاپ آسیا مقابل اندونزی شکست خورد.

به گزارش ایسنا، جام والیبال زنان آسیا از امروز (شنبه، ۱۶ خرداد) به میزبانی شهر کاندون فیلیپین آغاز شد و تیم ملی ایران به مصاف اندونزی رفت.

ملی‌پوشان ایران در این دیدار با حساب سه بر یک نتیجه را به حریف خود واگذار کردند.

ست اول: ۲۵ بر ۱۵ 

ست دوم: ۲۵ بر ۲۱ ایران

ست سوم: ۲۵ بر ۲۱ 

ست چهارم: ۲۵ بر ۲۲

شاگردان لی دو هی در تیم ایران، دومین مسابقه خود را دوشنبه، ۱۸ خرداد برابر قزاقستان انجام می‌دهند.

مرحله مقدماتی این رقابت‌ها در دو گروه زیر برگزار می‌شود که تیم‌های اول و دوم هر گروه به مرحله نیمه‌نهایی صعود خواهند کرد:

گروه اول: فیلیپین، کره جنوبی، قرقیزستان، ازبکستان، چین تایپه و استرالیا

گروه دوم: ویتنام، هنگ کنگ، قزاقستان، اندونزی، ایران و لبنان

انتهای پیام 

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.