احمد نفیسی با اشاره به برنامهریزی صورت گرفته برای پاکسازی مناطق خاصی از شهر بندرعباس اظهار کرد: به منظور ایمنسازی و رفع خطر، عملیات خنثیسازی و انفجار کنترلشده تعدادی از پرتابههای عملنکرده باقیمانده از حملات پیشین در دستور کار قرار گرفته است.
وی در ادامه با بیان اینکه این عملیات میدانی از امروز ۱۶ خردادماه آغاز شده است، افزود: فرآیند پاکسازی و انفجارهای کنترلشده تا روز چهارشنبه، ۲۰ خردادماه ادامه خواهد داشت و در این بازه زمانی ممکن است صداهای ناشی از این انفجارها در سطح شهر شنیده شود.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری هرمزگان در روز شنبه ۱۶ خرداد، نفیسی در پایان با تأکید بر اینکه اقدامات مذکور صرفاً جنبه ایمنی و پیشگیرانه دارد، خطاب به شهروندان خاطرنشان کرد: این صداها ناشی از عملیات کنترلشده و تخصصی تیمهای خنثیسازی است و جای هیچگونه نگرانی برای عموم مردم وجود ندارد.
انتهای پیام













