جواب تند استقلال به بازیکن خارجی: اگر پول می‌خواستی، باید به تهران می‌آمدی

مشرق نیوز شنبه 16 خرداد 1405 - 15:41
باشگاه استقلال تکلیف موسی جنپو را روشن کرد و به نامه‌های او پاسخ داد.

به گزارش مشرق، طی دو ماه گذشته موسی جنپو یکی از بازیکنان خارجی استقلال با این باشگاه نامه‌نگاری کرده و خواهان دریافت مابقی مطالبات خود شده بود ولی طرف ایرانی پاسخ تندی به او داده است.

استقلالی‌ها در جواب موسی جنپو که خواهان تسویه حساب شده بود، به این نکته تاکید کردند که پس از آتش بس، تمرینات این تیم چند روز برگزار شد و حتی اوزجان بیزاتی مربی اهل ترکیه آبی‌پوشان نیز خود را به تهران رساند اما جنپو نه تنها نیامد بلکه دلیل قانع کننده‌ای نیز(البته بر اساس ادعای استقلالی‌ها) برای غیبت خود ارائه نکرد به همین خاطر دلیلی نیز برای دریافت باقیمانده طلب خود ندارد. عوامل استقلال تاکید دارند جنپو به همان اندازه که روی دریافت پولش اصرار می‌کند، باید به قواعد باشگاه هم پایبند باشد.

موسی جنپو یکی از ضعیف‌ترین خریدهای استقلال طی ۲۰ سال اخیر محسوب می‌شود و به احتمال بسیار زیاد فصل آینده در این تیم باقی نخواهد ماند مگر اینکه استقلال به خاطر بحث بسته بودن پنجره نقل و انتقالات خود مجبور به حفظ این فوتبالیست شود.

منبع: خبر ورزشی

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.