اعزام تیم ملی پاراتیراندازی به گرندپری صربستان

خبرگزاری ایسنا شنبه 16 خرداد 1405 - 16:18
تیم ملی پاراتیراندازی ایران برای حضور در مسابقات گرندپری صربستان آماده می‌شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از کمیته ملی پارالمپیک، آخرین مرحله تمرینات تیم ملی پاراتیراندازی پیش از اعزام به مسابقات گرند پری صربستان از امروز ۱۶ خرداد ماه در محل کمپ تیم های ملی جانبازان و توان یابان آغاز می‌شود.

سید محمدرضا میرشفیعی، فائزه احمدی، نسرین شاهی، مصطفی خادم، ساره جوانمردی، مهسا حاجی محمدی، زهرا جعفری و مبینا مسلمی ملی پوشان دعوت شده به این اردو هستند.

تمرینات این مرحله با نظارت فتح الله دلفانی خان مربی، زینب امینی تبار و زهرا احمدی مربیان مدعو انجام می شود و دکتر محمدهادی هادی‌زاده نیز به عنوان روان شناس ملی پوشان را همراهی می کند.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد موسوی‌پور به عنوان مربی در کنار تیم حضور دارد و جواد ابرونتن نیز سرپرست این اردو معرفی شده است.

تمرینات ملی پوشان ایران تا ۲۵ خرداد در جریان است و ۲۶ خرداد تیم ملی پاراتیراندازی برای شرکت در مسابقات گرند پری عازم صربستان خواهد شد. رقابت نمایندگان ایران تا ۲ تیر در جریان است.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.