به گزارش اقتصادنیوز، وزارت خارجه کویت در پی حمله صبح امروز به پایگاه نظامی آمریکایی علی السالم، بیانیه ای صادر و این اقدام را محکوم کرد.
وزارت خارجه کویت در این بیانیه که در صفحه ایکس آن منتشر شد، مدعی شد: این اقدامات منطقه را به سمت تنش های بیش تر می کشاند.
روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز (شنبه) در بیانیهای از هدف قرار گرفتن دو پایگاه هوایی آمریکا در کویت به نامهای علیالسالم و تاسیسات مهم باقی مانده در ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا در بحرین در پاسخ به تجاوز ارتش کودککش آمریکا خبر داد.